ΑΛΛΑΓΕΣ ΡΟΥΧΩΝ ESHOP

Μπορείτε να πραγµατοποιήσετε αλλαγή στα προϊόντα της παραγγελίας σας* εντός 30 ηµερών από την
ηµεροµηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, µέσω του e-shop ή µέσα από τα καταστήματα Περιστερίου, Μενιδίου και The Mall Athens

 

Σε περίπτωση που θέλετε να πραγµατοποιήσετε αλλαγή προϊόντων στην παραγγελία σας θα
ακολουθήσετε τα εξής βήµατα :

 

* Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφή χρημάτων στα εσώρουχα. Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.



ΒΗΜΑ 1

 

Θα κάνετε µια εκ νέου παραγγελία µέσω του eshop µας www.coolclub.gr

Θα επιλέξετε τα προϊόντα της αρεσκείας σας και θα τα προσθέσετε στο καλάθι σας.

Θα επιλέξετε ως τρόπο πληρωµής την αντικαταβολή.

Οποιαδήποτε έξοδα αντικαταβολής ή έξοδα αποστολής θα αφαιρεθούν στο τέλος από εµάς όταν τιµολογήσουµε την παραγγελία σας.

Μεγάλη προσοχή: Στο πεδίο “σχόλια για την παραγγελία” θα σηµειώσετε ότι “ΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑΓΗ”. Έτσι θα ξέρουµε ότι η συγκεκριµένη παραγγελία αφορά µια αλλαγή.

 

ΒΗΜΑ 2

 

Θα επισκεφτείτε ένα πρακτορείο των ΕΛΤΑ Courier και µε δική µας χρέωση εφόσον είναι η πρώτη αλλαγή θα µας επιστρέψετε πίσω το δέµα που δεν θέλετε ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ή ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ.

Όταν λάβουµε το δέµα πίσω και περάσει τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο θα σας στείλουµε αµέσως τη νέα σας παραγγελία.

Η εταιρεία µας συνεργάζεται µε την ΕΛΤΑ courier, και οι επιστροφές γίνονται στην διεύθυνση SAKARINO ΕΛΛΑΣ,  Σπ. Μερκούρη 21 και Ωρεών, 14452, Μεταμόρφωση.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων ακολουθήτε μόνο το βήμα 2.

Ενημερωτικά οι επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομήνια ενημέρωσης/ παραλαβής της επιστροφής.

Για οποιαδήποτε απορία µην διστάσετε να µας καλέσετε στο 2102814435.

 

Θα χαρούµε να σας εξυπηρετήσουµε!

 

Επιστροφές προϊόντων µε χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:

 

Επιστροφή προϊόντων µε χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ µπορεί να πραγµατοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλµένα
δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα καθώς και σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραµµένη, ολοκληρωτικά ή κατά το µεγαλύτερο µέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωµατικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει, είτε να µην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης µε την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη εντός 15 ηµερών από την ηµεροµηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά το χρονικό διάστηµα των 15 ηµερών, ή άλλης ηµεροµηνίας που έχει συµφωνηθεί γραπτώς µε την εταιρεία, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστηµα δικαιούται να µην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται µαζί µε όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων µε χρέωση της COOL CLUB θα πραγµατοποιείται µέσω courier, και όχι σε κάποιο από τα καταστήµατα που διατηρεί η COOL CLUB (Αγία Παρασκευή, Περιστέρι και The Mall Athens). Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν
προηγουµένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την COOL CLUB, η επιστροφή των χρηµάτων στον πελάτη θα γίνεται µε ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται µε επιµέλεια της COOL CLUB, είτε µε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασµού του πελάτη. Σε περίπτωση που τα
προϊόντα επιστραφούν κατεστραµµένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστηµα έχει το δικαίωµα να ζητήσει αποζηµίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει µονοµερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή µερικό συµψηφισµό της απαίτησής του αυτής
έναντι του πελάτη.

 

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωµατικά κατά την παράδοση µε χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: 

 

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν θεωρηθεί ελαττωµατικό κατά την παράδοση , η επιστροφή αυτού θα γίνεται µε χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του ελαττωµατικού προϊόντος µπορεί να γίνει µε αποστολή αυτού µε την εταιρεία ΕΛΤΑ courier, επιβαρυνόµενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
µε τα έξοδα παραλαβής του και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη µε το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήµατος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

 

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωµατικά κατά την παράδοση αυτών στον πελάτη θα γίνεται εντός δεκαπέντε (15) ηµερολογιακών ηµερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.


Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να µην είναι κατεστραµµένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.


Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουµένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρηµάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωµής µέσω πιστωτικής κάρτας, µε ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, η οποία θα γίνεται µε επιµέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και στην περίπτωση πληρωµής µε µετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστηµα», θα γίνεται µε επιστροφή των χρηµάτων του σε αυτόν από το κατάστηµα στο οποίο πραγµατοποίησε την αγορά. Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωµατικό κατά την παράδοση και έχει δικαίωµα επιστροφής αυτού µε χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόµενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, και τα συµπληρωµατικά προϊόντα του είδους αυτού.

 

Η επιστροφή προιόντων µε τα ΕΛΤΑ courier, σε οποιαδήποτε περίπτωση θα γίνεται στην
διεύθυνση Σπ. Μερκούρη 21 και Ωρεών, 14452, Μεταμόρφωση.

 

Cool Club Eshop: Σπ. Μερκούρη 21 και Ωρεών, 14452, Μεταμόρφωση. 2102814435.

 

*Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφή χρημάτων στα εσώρουχα. Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.

 

Επιστροφές προϊόντων από αγορά καταστημάτων:

Μπορείτε να προβείτε σε αλλαγή σε οποιοδήποτε κατάστημα Cool Club εφόσον υπάρχει ο κωδικός της αλλαγής στο κατάστημα.