Επιστροφές

Cool Club Eshop:  Χαλανδρίου 3, 15343 Αγία Παρασκευή. 2106395014

ΑΛΛΑΓΕΣ ΡΟΥΧΩΝ ESHOP

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή στα προϊόντα της παραγγελίας σας εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, μέσω του e-shop ή μέσω από το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής.

Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή προϊόντων στη παραγγελία σας θα ακολουθήσετε τα εξής βήματα :

ΒΗΜΑ 1

Θα κάνετε μια εκ νέου παραγγελία μέσω του eshop μας       www.coolclub.gr

Θα επιλέξετε τα προϊόντα της αρεσκείας σας και θα τα προσθέσετε στο καλάθι σας.

Θα επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή ή την τραπεζική κατάθεση αν επιθυμείτε να προσθέσετε επιπλέον προϊόντα στη παραγγελία σας.

Οποιαδήποτε έξοδα αντικαταβολής ή έξοδα αποστολής θα αφαιρεθούν στο τέλος από εμάς όταν τιμολογήσουμε τη παραγγελία σας.

Μεγάλη προσοχή: Στο πεδίο “σχόλια για τη παραγγελία” θα σημειώσετε ότι “ΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑΓΗ”. Έτσι θα ξέρουμε ότι η συγκεκριμένη παραγγελία αφορά μια αλλαγή.

ΒΗΜΑ 2

Θα επισκεφτείτε ένα πρακτορείο των ΕΛΤΑ Courier και με δική μας χρέωση εφόσον είναι η πρώτη αλλαγή θα μας επιστρέψετε πίσω το δέμα που δεν θέλετε.

 Όταν λάβουμε το δέμα πίσω και περάσει τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο θα σας στείλουμε αμέσως τη νέα σας παραγγελία.

 Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την ΕΛΤΑ courier, και οι επιστροφές γίνονται στην διεύθυνση Χαλανδρίου 3, 15343 Αγία Παρασκευή.

Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να μας καλέσετε στο 2106395014/2106014624.   

 

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα καθώς και σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει, είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά το χρονικό διάστημα των 15 ημερών, ή άλλης ημερομηνίας που έχει συμφωνηθεί γραπτώς με την εταιρεία, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της COOL CLUB θα πραγματοποιείται μέσω courier, και όχι σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η COOL CLUB (Αγία Παρασκευή, Περιστέρι και The Mall Athens). Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την COOL CLUB, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της COOL CLUB, είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμού του πελάτη.  Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση , η επιστροφή αυτού θα γίνεται με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει με αποστολή αυτού με την εταιρεία ΕΛΤΑ courier, επιβαρυνόμενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τα έξοδα παραλαβής του και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση αυτών στον πελάτη θα γίνετε εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη

Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά. Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού

Η επιστροφή προιόντων με τα ΕΛΤΑ courier, σε οποιαδήποτε περίπτωση θα γίνεται στην διεύθυνση Χαλανδρίου 3, 15343 Αγία Παρασκευή.